متن کامل آهنگ های ایران و جهان

در این بلاگ شما شاهد متون بروز ترین آهنگ ایرانی و خارجی هستید.

متن کامل آهنگ های ایران و جهان

در این بلاگ شما شاهد متون بروز ترین آهنگ ایرانی و خارجی هستید.

صحیح ترین و کامل ترین متن و تکست آهنگ های بروز ایران و جهان.

بایگانی

متن آهنگ بگو احمد سعیدی

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۱۷ ب.ظ

متن آهنگ بگو احمد سعیدی
تو همون رویایی که چند سالیه
چشم به راهش بودم و این عالیه
که تو نزدیکمی ، با من حرف میزنی
نمونده طاقتی ، بگو عشق منی
بگو چشم هات من رو دیده ، من رو پسندیده
بمون کنار من وقت ، عاشقی رسیده
دلم عشقت رو کم داره ، شدم هوادارت
بگو باشه که من باشم ، همیشه همراهت
بگو چشم هات من رو دیده ، من رو پسندیده
بمون کنار من وقت ، عاشقی رسیده
دلم عشقت رو کم داره ، شدم هوادارت
بگو باشه که من باشم ، همیشه همراهت
نا خود آگاه اسم تو میاد وسط
جونم رو میخوام بدم ، تا که تو باشی فقط
من که حال این دلم رو میدونم
کنار تو مجنونم، یعنی قشنگ دیوونم
بگو چشم هات من رو دیده ، من رو پسندیده
بمون کنار من وقت ، عاشقی رسیده
دلم عشقت رو کم داره ، شدم هوادارت
بگو باشه که من باشم ، همیشه همراهت
بگو چشم هات من رو دیده ، من رو پسندیده
بمون کنار من وقت ، عاشقی رسیده
دلم عشقت رو کم داره ، شدم هوادارت
بگو باشه که من باشم ، همیشه همراهت
بگو چشم هات من رو دیده ، من رو پسندیده
بمون کنار من وقت ، عاشقی رسیده
دلم عشقت رو کم داره ، شدم هوادارت
بگو باشه که من باشم ، همیشه همراهت
بگو چشم هات من رو دیده ، من رو پسندیده
بمون کنار من وقت ، عاشقی رسیده
دلم عشقت رو کم داره ، شدم هوادارت
بگو باشه که من باشم ، همیشه همراهت
متن آهنگ احمد سعیدی به نام بگو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی